شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

كار در منزل با 5 راه پولساز و بدون نياز به سرمايه

۸۶ بازديد

كار در منزل زماني براي شما سود آور است كه شما كمي جسورانه برخورد كنيد و طرز تفكر پدران خود را كنار بگذاريد! زيرا شما تا زماني كه از تجارت سنتي خارج نشويد، نمي توانيد با آن طرز تفكرها، تجارت جديدي در خانه شروع كنيد، به شما پيشنهاد مي كنيم كه تا مي توانيد آموزش ببينيد و روي خودتان سرمايه گذاري كنيد و با تخصص خود، به صورت پيوسته در مسير تكنولوژي روز دنيا حركت كنيد، اگر بتوانيد چنين كاري را به خوبي  انجام دهيد، در هر تجارتي كه باشيد، بعد از چند سال، بزرگترين مرجع آن كشور خواهيد شد، زيرا ۹۹ درصد افراد به صورت پيوسته بر روي خودشان سرمايه گذاري نمي كنند! با طراحي مدرن همراه باشيد تا شما را با انواع كار در منزل آشنا كنيم.

بيشتر بخوانيد: بهبود تجربه كاربري در تجارت آنلاين


كار در منزل را چگونه آغاز كنيم؟وقتي اولين بار جمله اي فوق العاده از وارن بافت شنيدم ،  مدتها من را به فكر فرو برد، وارن بافت مي گويد كه اگر نتوانيد راهي پيدا كنيد كه در مواقعي كه خواب هستيد پولسازي كنيد، مجبور مي شويد تا آخر عمر، براي مبالغ كمي، زمان و عمر خود را تلف كنيد! پولساختن هيچ ارتباطي با زمان ندارد، اگر فكر مي كنيد كه براي پول بدست آوردن بايد زمان صرف كرد، به خاطر باورهاي اشتباهي است كه به شما القاء شده! بنابراين به شما پيشنهاد مي كنيم كه يك كسب و كار اينترنتي فوق العاده را براي خودتان راه اندازي كنيد.
 

راه اندازي كسب و كار اينترنتيراه اندازي كسب و كار اينترنتي
۱- راه اندازي كسب و كار اينترنتياگر به فكر كار در منزل هستيد، مي توانيد منابع درآمد غير فعال براي خودتان ايجاد كنيد، منابع درآمد غير فعال، به تجارت هايي گفته مي شود كه شما تنها يك بار ، كاري را انجام مي دهيد ولي درآمد آن به صورت هميشگي و پايدار خواهد بود و از همه مهتر اينكه براي كسب درآمد از اينترنت ، نيازي به زمان گذاشتن نداريد! يكي از راههايي كه براي شما درآمد غير فعال را ايجاد مي كند، راه اندازي كسب و كار اينترنتي است، كه قبلا در رابطه با آن، در دوره ي ساخت تجارت آنلاين صحبت كرده ايم.
بيشتر بخوانيد:   انواع كسب و كار اينترنتي در ايران
 
انواع كار در منزل اينترنتي در ايرانالبته در نظر داشته باشيد كه اگر سرمايه ي اوليه نداريد بايد در ابتداي مسير، تمام كارها را خودتان انجام دهيد و هر زماني كه به درامدهاي خوب رسيديد، مي توانيد كارها را به ديگران واگذار كنيد و خودتان تنها نظاره گر درآمدهايي باشيد كه همواره به صورت پيوسته به حساب شما واريز مي شود، مطمئن باشيد كه اين اتفاق براي اطرافيانتان آنقدر عجيب است كه همه ي دوستان و آشنايان شما، انگشت به دهان مي مانند، كه چگونه مي توان  به اين سادگي پولسازي كرد؟!  بنابراين راه اندازي كسب و كار اينترنتي امروزه يك فرصت فوق العاده محسوب مي شود، زيرا تجارت سنتي همواره بيش از پيش، در حال اشباع شدن است، اما افراد بسيار كمي در ايران وجود دارند كه از كسب و كار اينترنتي درآمدهاي بسيار عالي كسب مي كنند.
اگر به دنبال ايجاد كار در منزل هستيد، فرصت راه اندازي كسب و كار اينترنتي را از دست ندهيد، زيرا اگر بخواهيد سايتي را راه اندازي كنيد، به هيچ مجوز و سرمايه اوليه اي نياز نداريد، بلكه به تنها چيزي كه نياز داريد، مصمم بودن و اراده اي است كه بايد همواره به صورت پيوسته در درون شما وجود داشته باشد، بنابراين به شما پيشنهاد مي كنم كه حتما هر چه سريع تر از فرصتي كه پيش رو داريد استفاده كنيد، چون كسب درآمد از اينترنت به تازگي در ايران جا افتاده است و افراد موفق خيلي زيادي ، در اين حوزه وجود ندارند! اگر شش ماه قبل كسب و كار اينترنتي خود را راه اندازي كرده بوديد، تا به حال سايتي پربيننده داشتيد.
جايگاه خود را اثبات كنيداگر مي خواهيد خود را در  جايگاه ۵ درصد افراد  جامعه قرار دهيد كه بتوانيد طعم واقعي موفقيت هاي مالي را بچشيد بايد حتما وارد تجارت آنلاين شويد! هر نوع كسب و كاري كه داشته باشيد مي توانيد با هزينه ي تبليغات كم، به صورت گسترده در سطح كشور، تجارت خود را مطرح كنيد، بنابراين اگر جزء افراد مصمم و با اراده هستيد، مي توانيد از محصول ساخت تجارت آنلاين استفاده كنيد، تا هرچه سريع تر خدمات خود را به افراد جامعه معرفي كنيد.
 
كار در منزل با توليد محتواكار در منزل با توليد محتوا
۲- كار در منزل با توليد محتواي يونيكتمام وب سايت هاي جهان به صورت پيوسته به توليد محتواي خوب و با كيفيت نياز دارند! يعني شما از اين بابت هيچ نگراني نخواهيد داشت كه آيا بازار شما اشباع مي شود يا خير؟ بنابراين تمام سايت هاي ايران و كشورهاي ديگر، بسته به نوع فعاليتشان، به محتواهايي در سطح كيفيت متوسط و عالي احتياج دارند كه شما اگر يكي از تخصص هاي زير را داشته باشيد، مي توانيد محتواهاي زيادي را توليد كنيد.
۱- مهارت نويسندگي داشته باشيد
۲- مقالات انگليسي ترجمه كنيد
۳- تجربه ي خود را به محتوا تبديل كنيد
چگونه مهارت نويسندگي پيدا كنيم؟كار در منزل با مهارت نويسندگي بسيار لذت بخش است، زيرا شما با مطالعات زياد خود، اعتقادات خود را بر روي وب سايت هاي پر بازديد منتشر مي كنيد اما كاملا واضح است كه نويسندگي يك مهارت محسوب مي شود، ولي لزوما نياز نيست كه شما كلاس ها و آموزش هاي زيادي را براي مهارت نويسندگي بگذرانيد، تنها كار مهمي كه براي مهارت نويسندگي بايد داشته باشيد، اين است كه مطالعه ي زيادي در رابطه با موضوعي كه مي خواهيد محتوا توليد كنيد، داشته باشيد.
 خب انجام چنين كاري بسيار ساده است زيرا منابع زيادي را مي توان از داخل گوگل پيدا كرد كه شما را خيلي سريع تر و راحت تر به مقصد برسانند! ( در نظر داشته باشيد كه مطالعه ي شما حتما نبايد به شكل كتاب باشد، بلكه مي تواند ويدئو، صوت، مقاله و يا هر چيز ديگري كه به بهبود دانش شما كمك مي كند، باشد. )
مقالات انگليسي را به فارسي روان ترجمه كنيدقطعا ترجمه مقالات هم مهارت محسوب مي شود، اما براي ترجمه ي مقالات انگليسي هم، حتما نيازي نيست كه استاد زبان انگليسي باشيد، بلكه تنها كافيست كه مفهومي از پاراگرافهاي مقاله ي انگليسي را ترجمه و سپس با دانش خود، آنگونه كه مي خواهيد مقالات را بنويسيد، حتما نيازي نيست كه مقاله ي شما، با مقاله ي خارجي به صورت دقيق مطابقت داشته باشد!
من ساده ترين روشهاي كار در منزل را به شما معرفي مي كنم، زيرا به راحتي مي توانيد براي ترجمه ي هر هزار كلمه، ۱۰۰ هزار تومان پول دريافت كنيد. به شما پيشنهاد مي كنم كه در ادامه با من همراه باشيد تا به شما آموزش دهم كه چگونه مي توانيد خود و تخصصتان را به افراد جامعه معرفي كنيد و خيلي راحت تر پروژه هاي پولسازي را دريافت كنيد.
چگونه تجربه ي خود را به محتوا تبديل كنيم؟من خودم شخصا، از موارد اول و سوم استفاده مي كنم! يعني هم از مهارت نويسندگي برخوردار هستم و هم تربه ي خودم را به محتوا و مقالات مختلف تبديل مي كنم، شما هم براي انجام اين كار، كار سختي را در پيش نداريد! بلكه تنها كافيست كه تجارب خود را به صورت چالشي مطرح كنيد، يعني براي توليد محتوا، لزوما نبايد حرف هاي ديگران را تائيد كنيد، بلكه خيلي از مواقع نياز داريد كه حرف هاي ديگران را رد كنيد! زيرا همه متخصصان در مورد يك موضوع به درستي نظر نمي دهند، در مورد هر موضوعي، اين موارد صادق است.
چگونه تخصص خود را به جامعه معرفي كنيم؟سايتهاي بسيار زيادي وجود دارند كه شما مي توانيد به عنوان فريلنسر در آن كار كنيد، فريلنسر به افرادي مي گويند كه بدون نياز به شركت و يا سازماني، كار در منزل را همواره انجام مي دهند. و شما هم مي توانيد در سايت هاي انجام ميدم، پونيشا، پارس فريلنسر، پارسكدرز و وركفا ثبت نام كنيد و خدمات و تخصص خود را معرفي كنيد، مطمئن باشيد افراد بسيار زيادي در انتظار شما هستند كه از خدمات شما استفاده كنند و مبالغ قابل توجهي را به شما بپردازند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.