شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

تجهيزات و دكوراسيون اداري با گلدسيت

آموزش كسب و كار اينترنتي

تجهيزات و دكوراسيون اداري با گلدسيت

۵۱ بازديد

امروزه بايد در هنگام خريد صندلي نهايت دقت را كرد، زيرا اگر صندلي با كيفيتي را نخريد، پول خود را حرام كرده ايد، در صورتي كه اگر از همان اول از شركت گلدسيت خريد خود را انجام داده بوديد، ميتوانستيد هم از محصولات بسيار باكيفيتي استفاده كنيد و هم تا آخر عمر گارانتي دريافت كنيد. اين موضوع مهم را هم بدانيد كه بايد وسايل اداري خود را با توجه به موقعيت و كلاس كاري خود انتخاب كنيد! براي مثال اگر يك شركت بسيار با كلاس در منطقه ي شمال تهران داريد و مي خواهيد تجهيزاتي براي ميهمانان شركت خود تهيه كنيد، بايد از مبلمان اداري استفاده كنيد.

امروزه بايد در هنگام خريد صندلي نهايت دقت را كرد، زيرا اگر صندلي با كيفيتي را نخريد، پول خود را حرام كرده ايد، در صورتي كه اگر از همان اول از شركت گلدسيت خريد خود را انجام داده بوديد، ميتوانستيد هم از محصولات بسيار باكيفيتي استفاده كنيد و هم تا آخر عمر گارانتي دريافت كنيد. اين موضوع مهم را هم بدانيد كه بايد وسايل اداري خود را با توجه به موقعيت و كلاس كاري خود انتخاب كنيد! براي مثال اگر يك شركت بسيار با كلاس در منطقه ي شمال تهران داريد و مي خواهيد تجهيزاتي براي ميهمانان شركت خود تهيه كنيد، بايد از مبلمان اداري استفاده كنيد.

چرا و چگونه بايد از مبلمان اداري استفاده كرد؟

زماني بايد از مبلمان اداري استفاده كرد كه جلسات بسيار زيادي در شركت شما برگزار مي شود و شما بايد براي آبروداري شركت خود از مبلمان اداري خوب استفاده كنيد و كلاس كاري خود را به رخ ديگران بكشيد و اگر چنين كاري را به خوبي انجام دهيد، مشتريان شما، از كلاس كاري شما، انگشت به دهان مي مانند و شما مي توانيد به همين سادگي، فروش خود را افزايش دهيد. اگر از مبلمان اداري گلدسيت استفاده كنيد، مي توانيد از خطرات احتمالي كمردرد، گردن درد و .... در امان باشيد. در ادامه با ما همراه باشيد تا در مورد صندلي كارشناسي و صندلي مديريتي كه در اغلب شركت ها استفاده مي شود با شما صحبت كنم.

صندلي مديريتي چيست؟

اگر به بازارهاي ارائه كننده ي صندلي سري بزنيم، متوجه مي­شويم كه صندلي هاي بسيار متنوعي در بازار ارائه شده اند كه هر كدام كارائي مخصوص به خود را دارند. يكي از انواع اين صندلي ها، صندلي مديريتي نام دارد. به دليل تايم بالايي كه كارشناسان در ادارات سپري مي كنند، صندلي هايشان نيز بايد از راحتي و ارگونومي بسيار بالايي برخوردار باشد تا در طولاني مدت موجب دردهاي ناحيه كمر و پا نشود.

ويژگي مهم و اساسي كه هر صندلي اداري بايد داشته باشد، راحتي و ارگونوميك بودن آن است. يك صندلي مديريتي تقريبا تمامي ويژگي هايي كه در ساختار يك صندلي اداري وجود دارد را دارا است. با اين تفاوت كه وجود برخي از آپشنها و ويژگيها در ساخت صندلي مديريتي سبب مي­شود تا اين صندلي ها براي كاربران آنها راحت تر و نشستن طولاني مدت بر روي آنها دلنشين تر باشد. براي مثال وقتي به يك كتابخانه يا يك رستوران مي رويد، به دليل تايم كوتاهي كه قرار است در آن محيط سپري كنيد، راحتي صندلي ها خيلي تاثيري بر سلامت و جسم شما نمي گذارد و موضوعي نيست كه قابل توجه قرار بگيرد. اما در ادارات به دليل اينكه هر روز هفته به مدت بيش از هشت ساعت كاري بر روي صندلي نشسته ايد، اين موضوع به يك موضوع مهم تبديل مي­شود. در اين صورت صندلي بايد كاملا مطابق با قد و وزن شما تنظيم شود و مواد به كار رفته در آن بايد به گونه اي باشد تا در بلند مدت احساس خستگي نكنيد.

پس يك صندلي كارشناسي خوب صندلي اي است كه هم در طراحي و ساخت آن اصول ارگونوميك رعايت شده باشد و هم از لحاظ ظاهري بسيار زيبا، شكيل و متناسب با جايگاه كارشناس باشد.

صندلي كارشناسي چه ويژگي هايي دارد ؟

  • قد و بلندي افرادي كه در سازمان وجود دارند با يكديگر متفاوت است. بنابراين وجود جك در صندلي هاي كارشناسي كمك مي كند تا اين افراد به راحتي بتوانند متناسب با نياز خود ارتفاع صندلي را تغيير داده و احساس راحتي كنند.
  • در طراحي صندلي كارشناسي معمولا از چرخ هايي در زير آن استفاده مي شود كه حركت بر روي سطوح و دسترسي و جابجايي را تسهيل مي كند.
  • ناحيه ي پشتي در اين صندلي ها به صورت منعطف و c شكل طراحي ميشود تا با پر كردن ناحيه گودي كمر افراد در هنگام نشستن، بتواند احساس راحتي بيشتري را به آنها منتقل كند. معمولا پشتي اين صندلي ها به گونه اي است كه زاويه 110 درجه را در اختيار كاربر قرار ميدهد. زاويه 110 درجه بهترين زاويه براي تسلط به محيط روبرو و جلوگيري از فشار مضاعف به كمر است.
  • وجود آپشن تنظيم ارتفاع دسته در اين صندلي ها كمك ميكند تا محل مناسب تري براي قرار دادن دستها انتخاب شود و از ايجاد ناراحتي در ناحيه گردن جلوگيري به عمل مي آورد.
  • معمولا كارشناسان نسبت به كارمندان ساعات كمتري را در ادارات سپري مي كنند و به همين خاطر ميتوان در ساخت اين نوع از صندلي ها از روكش چرم استفاده كرد. اما اغلب شركت هاي توليد كننده صندلي هاي كارشناسي از روكش چرم از نوع PVC در توليد آن استفاده مي كنند.
  • استفاده از مواد ضد تعريق در جنس روكش صندلي كه سبب ميشود تا نشستن بر روي صندلي در طولاني مدت آزار دهنده نباشد.

به طور كلي و بر اساس آنچه تا به الان گفته شد، صندلي هاي كارشناسي بايد از بيشترين و استانداردترين اصول ارگونوميك برخوردار باشند تا در طول زمان از بروز مشكلات جسمي براي كاربران جلوگيري كنند.

نتيجه گيري

اگر صرفا به دنبال جنس ارزان هستيد، مي توانيد به بازار مبل و صندلي يافت آباد مراجعه كنيد تا با وضوح، با چشم خودتان انواع صندلي و مبل نامرغوب را ببينيد و معمولا اين نوع كالاها، نه تنها مشكل شما را برطرف نمي كند، بلكه باعث ايجاد بيماري هاي زودرس مانند كمردرد و .... مي شود. اما ما يك پيشنهاد دوستانه براي شما داريم، اگر قيمت كالاي مد نظرتون براي شما مهم نيست، مي توانيد از تجهيزات اداري گلدسيت استفاده كنيد و براي هميشه سلامتي و كيفيت بي نظير كالاي خود را تضمين كنيد.

در ضمن جنس ارزان در ظاهر قضيه ارزان به نظر مي رسد، اما در باطن قضيه، جنس ارزان، از همه گران تر است و شما بايد جنس ارزان خود را، يا 6 ماه يكبار تعمير كنيد و يا به صورت كامل كالاي خود را دور بريزد و اين عاقبت ارزان خريدن  است، اما اگر يك بار كالاي گران تهيه كنيد، مي توانيد از خدمات هميشگي شركت ما استفاده كنيد و از همه مهمتر اينكه مبلمان اداري شما هيچگاه خراب نخواهد شد كه بخواهيد از خدمات ما استفاده كنيد و اين شعار شركت گلدسيت است كه يك بار كالاي خود را خريداري كنيد و هميشه از آن لذت ببريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.